Vriendin viert feest!

Het leukste vrouwenweekblad van Nederland bestaat dit jaar 20 jaar en staat nog altijd in de top van haar tijdschriftsegment (derde titel in betaalde oplage, grootste titel in de losse verkoop). Dat zegt alles over hoe sterk dit magazinemerk in de markt staat en leeft onder de doelgroep. Tijd voor een feestje!

Vriendin heeft in het afgelopen jaar uitgebreid toegeleefd naar haar jubileum waarbij – zoals de titel eigen is – de lezeres centraal stond. 20 gast-hoofdredacteuren zijn na aanmelding uitgekozen om gezamenlijk hún Vriendin te maken, resulterend in een uniek en spectaculair jubileumnummer met speciale uitklapcover in week 37, dat promotioneel en met PR breed werd ondersteund.

Daarnaast werd voorafgaand aan het jubileumnummer 10 weken lang de Zomer van Vriendin gevierd met iedere week een specialty bij het blad. Zo werden er een branded telefoonhoesje en toilettasje voor op het strand bijgesloten, werden inblad mini-specials als een Zomer-doe-boek en een serie Zwoele Zomerverhalen gepubliceerd en waren er wekelijks verrassende winacties voor lezeressen.

De Vriendin-lezeres kreeg hiermee veel value for money en vierde het jubileum echt mee! Vriendin heeft een zeer betrokken lezersgroep, de lezeressen zijn echt fans van het merk, en dat blijkt onder meer uit de enorme respons die we van hen kregen.