Cases

Meermediabereik.nl gaat voor GOUD

Marianne Timmer presenteert: een nieuwe dame voor Team Continu Liny’s Leespakket van Audax subsponsor van Team Continu Liny’s Leespakket is subsponsor geworden van Team Continu: het schaatsteam met acht top-schaatssters onder leiding van Marianne Timmer en Gianni Romme. Liny’s Leespakket is het succesvolste tijdschriftenpakket met wekelijks de nieuwste edities van Vriendin, Weekend en Party TV…

Slankie & Vriendin

Slankie en Vriendin Een prima match Toastjes met kaaspesto, kaassoep, een ovenschotel, een pistolet met kaasomelet. Slankie is niet alleen gezond en lekker op het brood, je kunt er ook heerlijke snacks en gerechten mee maken. In Vriendin deelde in een periode van acht maanden elke twee weken een andere vrouw haar favoriete recept met…

Product/merkSlankie, diverse producten
DoelgroepVrouw 30+
Media gebruikVriendin, TV Commercial
  • Naamsbekendheid Slankie97%
  • Toename image doelstelling39%
  • Inhoud41%
  • Match tussen merken100%

vanHaren Testdag

Van Haren Testdag vanHaren en Vriendin zijn een perfecte match! Dat bleek ook uit het aantal aanmeldingen dat Vriendin ontving toen lezeressen werden uitgenodigd om de nieuwe schoenencollectie te testen. vanHaren staat voor de kwaliteit van haar collecties en hecht daarom veel waarde aan de mening van haar klanten. Daarom werd in samenwerking met Vriendin…

Product/merkvanHaren
DoelstellingImagoverbetering vanHaren als kwaliteitsmerk
LooptijdApril 2015
InstrumentEvent met testpanel

Coverboekje Huishoudbeurs

Coverboekje Huishoudbeurs De Huishoudbeurs; wie kent het niet? Het grootste vrouwenevenement van Nederland staat al sinds 1950 garant voor een gezellig dagje uit vol voordeel en is inmiddels een heus begrip geworden. Voor de tweede keer op rij verzorgde Audax Publishing het couponnenboekje voor dit tiendaagse evenement in de Amsterdam RAI. In een oplage van…

Product/merkAmsterdam RAI voor de Huishoudbeurs
DoelstellingBezoekersbesteding tijdens de Huishoudbeurs verhogen
LooptijdFebruari 2015
InstrumentCouponnenboekje en coverboekje Vriendin
ResultaatGemiddelde bezoekersbesteding van €54,56 per persoon

NS-actie

NS-actie Een dagje uit werd deze zomer wel heel aantrekkelijk! Bij alle titels van Audax Publishing voerde NS tijdens de zomerperiode een exclusieve actie: lezers kochten een 2e klas dagretour voor de trein door heel Nederland inclusief broodje en vers sapje van De Broodzaak voor maar € 18,- p.p. Deze populaire kortingsactie was tot dan…

Product/merkNS
DoelstellingTicketing
LooptijdJuni - september 2015
InstrumentKortingsactie Audax breed

Brooklyn Nights

Brooklyn Nights Brooklyn Nights is een complete avond topentertainment onder het genot van een meergangendiner en een fantastische cast. Tijdens deze dinershow worden toeschouwers meegenomen door de rijke geschiedenis van New York. Onder andere LA The Voices, Stanley Burleson en een professioneel showballet tillen deze dinershow naar een hoger niveau en laten gasten genieten van…

Product/merkStudio's Aalsmeer voor Brooklyn Nights
DoelstellingBrooklyn Nights onder de aandacht brengen
LooptijdOktober - december 2015
InstrumentRedactionele content, lezersaanbiedingen en advertenties in Vriendin, Party en Weekend (print en online)

Coverboekje Fletcher Hotel Group

Coverboekje Fletcher Hotel Group Om de diversiteit van het assortiment Fletcher Hotels naar voren te laten komen en direct boekingen naar deze locaties te realiseren, sloot Fletcher Hotels een exclusief coverboekje met lezersaanbiedingen om Vriendin. De Vriendin-lezeres kreeg hiermee naast haar vertrouwde tijdschrift extra voordeel door de korting op hotelovernachtingen. Vriendin verzorgde de opmaak van…

Product/merkFletcher Hotel Group
DoelstellingDe diversiteit van Fletcher Hotels onder de aandacht brengen
LooptijdMaart 2015
InstrumentCoverboekje om Vriendin met exclusieve hotelarrangementen, ingestoken op prijsklasse

Corendon outsert

Corendon outsert Corendon vulde de outsert om Vriendin op slimme wijze in door een advertentie op de achterpagina van Vriendin te koppelen aan een uiting op outsert om dezelfde editie. Op de outsert werd kort en bondig verwezen naar de achterpagina, waar een zeer aantrekkelijke reisaanbieding stond vermeld.

Product/merkCorendon
DoelstellingCall-to-action met hoge attentiewaarde: boek je vakantie bij Corendon
LooptijdMaart 2014
InstrumentOutsert om een price-off editie van Vriendin

L’Occitane Testlounge

L’Occitane Testlounge De producten van het internationale beauty- & cosmeticamerk L’Occitane leveren stuk voor stuk een bijdrage aan je well-being. Dat dit merk een producttest wilde doen onder de lezeressen van Vriendin is dan ook niet gek, aangezien gezondheid en verzorging onderwerpen zijn die de lezeres zeer aanspreken. Uit de meer dan duizend aanmeldingen werden…

Product/merkInternationaal beautymerk L'Occitane
DoelstellingProductwaardering Pivoine Perfecting Cream
LooptijdSeptember - oktober 2015
InstrumentTestlounge
Resultaat96,5% van de Vriendin-lezeressen is enthousiast over de L'Occtiane Pivoine Perfecting Cream

Vriendin voorpremière

Vriendin voorpremière Voor de Nederlandse film ‘De Ontsnapping’, met in de hoofdrol Isa Hoes, organiseerde Vriendin een speciale voorpremière in bioscoop Wolff City Utrecht. 150 lezeressen werden uitgenodigd om samen met een vriendin deze kaskraker alvast te komen bekijken. De middag werd volledig aangekleed in Vriendin-stijl, iedereen werd voorzien van een hapje en een drankje…

Product/merkDutch FilmWorks
DoelstellingExposure voor filmproductie/merkbeleving Vriendin versterken
LooptijdApril 2015
InstrumentVoorpremière 'De Ontsnapping'